St. Paul Anıt Müzesinde konser

St. Paul Anıt Müzesinde konser

Tarsus St. Paul Anıt Müzesinde konser  verildi.  Tarsus  Müze müdürü Doğukan Alper ‘’“18 Mayıs Müzeler Günü” kutlama programı kapsamında Suhan Sanat Akademi ile birlikte gerçekleştirdiğimiz   “Piyano Resitali”   harika geçti.
Genç yeteneklere ve etkinliğimize katılan tüm sanatseverlere çok teşekkür ederiz.’’ Dedi.
 


Etiketler:


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Henüz yorum eklenmemiştir.