St. Paul Anıt Müzesinde konser
Tarsus St. Paul Anıt Müzesinde konser verildi. Tarsus Müze müdürü Doğukan Alper ‘’“18 Mayıs Müzeler Günü” kutlama programı kapsamında Suhan Sanat Akademi ile birlikte gerçekleştirdiğimiz “Piyano Resitali” harika geçti.
Genç yeteneklere ve etkinliğimize katılan tüm sanatseverlere çok teşekkür ederiz.’’ Dedi.
Henüz yorum eklenmemiştir.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.